Szeroko zakrojona kampania reklamowa umożliwia dotarcie do wielu odbiorców i nawiązanie z nimi przyjaznej interakcji, która w dalszej perspektywie oddziałuje na decyzje zakupowe. W działaniach marketingowych warto wykorzystywać różne narzędzia – zarówno te internetowe, jak i tradycyjne. Przykładem prostego, ale skutecznego środka komunikacji z potencjalnymi klientami jest hanger reklamowy. Dlaczego warto na niego postawić w kampanii marketingowe swojegoj brandu?

Czym jest hanger reklamowy?

Hanger reklamowy to czytelny nośnik informacji o firmie. W zależności od wielkości i celu komunikatu, można na nim umieścić logo przedsiębiorstwa, dane adresowe lub krótką zapowiedź oferowanych usług. Hanger reklamowy ze względu na lekką konstrukcję i niewielkie wymagania doskonale sprawdza się niemal w każdej przestrzeni. Jest szczególnie przydatny w trakcie eventów handlowych, gdzie są dość duże ograniczenia przestrzenne, przez co zamontowanie wielkiego, efektownego nośnika reklamy to zadanie niewykonalne. Hangery reklamowe to mobilne wystawy, pozwalające na wyeksponowanie marki na tle konkurencji. Tego typu nośniki wykonuje się za pośrednictwem stalowej konstrukcji oraz tekstylnego materiału o dużej elastyczności. Warto również wspomnieć o walorach wizualnych. Nadruki tekstylne tworzone są w taki sposób, by były widoczne nawet z dużej odległości i skupiały wzrok odbiorców na oferowanych przez firmę produktach.

Skuteczne narzędzie czasowej promocji

Hangery reklamowe można zastosować w małej i dużej przestrzeni, a w każdej z nich spełnią swoje zadanie. Warto dodać, że wybór formy zależy od indywidualnych preferencji i potrzeb. Klasyczne hangery reklamowe mają kształt geometryczny – kwadratu, prostokąta bądź trójkąta. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by zamówić oryginalny system wystawienniczy. Z pewnością przyciągnie on wzrok odbiorców i podkreśli politykę firmy nastawionej przede wszystkim na dobro klientów. Hangery reklamowe wykonuje się z najwyższej jakości materiałów, dzięki czemu można je wykorzystywać na różnych kampaniach przez długi czas. Wysokiej jakości wydruki na materiałach tekstylnych są widoczne zarówno w małej przestrzeni, jak i większej, mocno oświetlonej słońcem. Doskonale sprawdzają się zatem na eventach w galeriach handlowych oraz targach organizowanych na świeżym powietrzu. Nie należy również zapominać o lekkiej konstrukcji. Hanger reklamowy można z łatwością przewozić, bez konieczności wynajmowanie samochodu dostawczego, a montaż i demontaż zajmują niewiele czasu. Nic więc dziwnego, że odwieszane hangery cieszą się dużą popularnością wśród dużych firm oraz małych start-upów, które mają ograniczony budżet na reklamę.

Hanger reklamowy jako nośnik reklamowy

Podwieszany hanger ma przede wszystkim zachęcić klienta do podjęcia określonej decyzji – odwiedzenia sklepu, zakupu produktu bądź skorzystania z usług. Nie można zatem przesycić go informacjami, gdyż stanie się nieczytelny. Na hangerze reklamowych należy umieścić proste, czytelne wskazówki lub przejrzyste grafiki. Warto pamiętać, że klienci nie zawsze zatrzymują się nad konkretną reklamą. Zazwyczaj poświęcają jej kilka sekund, jednak dobrze przemyślana koncepcja sprawi, że komunikat zostanie przez odbiorcę zapamiętany. Hanger reklamowy ze względu na dużą formę stwarza większe szanse na dotarcie do potencjalnego grona odbiorców. Warto jednak pamiętać, by nie prezentować całej gamy usług i ich specyfikacji. Podwieszana reklama ma jedynie zachęcić klienta do zapoznania się z działalnością firmy.

Hangery reklamowe to proste rozwiązanie dla firm, które chcą wyróżnić się na tle konkurencji. Dzięki nim można szybko nawiązać kontakt z klientem i zachęcić go do zakupu oferowanych produktów lub skorzystania z usług. Jeśli planujesz zatem wziąć udział w evencie handlowym, hanger reklamowy to najlepszy wybór dla Twojej marki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj